Tack för allt stöd!!

2011-07-10

Team OBK, Buffy och Ruda är nu på hem. Micke, Simon o Petra är på prisutdelningen.

Det känns härligt att Oaxens BK åter igen varit med på Gotland Runt och att vi har visat att vi har kapacitet i vår klubb. Med vår seger blev vi naturligtvis bästa klubb i Södertälje med omnejd och kom före många mycket duktiga och begåvade team..

Vi hade vindar som passar en Àccent och säkert en del tur men vi också kämpat bra och haft kanonbra samarbete. Vi seglade på toppen av vår förmåga.

Vi har längs banan fått massor med uppmuntran i telefonen som lyft fram oss. STORT TACK!

Nästa härliga seglingsträff blir Kräftköret. Vi syns där! Då ska ni få höra när Buffy kitesurfade Linnea utanför Visby och hur vi på väg norrut efter Hoburgen i tjockan och den vridande vinden plötsligt seglade 180 grader rakt söderut utan att vi märkte det. Ock mycket mer. Propeller eller skot, på Kräftköret träffs vi och byter sommar berättelser.

Väl mött ALLA! // Ruda