2019-01-15

Trygg hantering av dina personuppgifter För Oaxens Båtklubb är det viktigt att värnar om din personliga integritet och din rätt att själv ha kontroll över dina personuppgifter. För att klubben ska kunna fungera på ett tillfredsställande sätt så måste viss personuppgiftsbehandling ske. Det är något som du accepterar genom medlemskapet. Men du ska känna dig trygg med hur vi behandlar dina uppgifter och dom ska behandlas på lagligt, korrekt och öppet sätt i förhållande till dig. För mer information kring hur personuppgifter behandlas inom klubben se dokumentet Personuppgiftspolicy med registerförteckning och rutin för hantering av personuppgifter inom Oaxens Båtklubb. Det går naturligtvis också bra att vända sig till någon i OBK:s styrelse.

Länk till GDPR dokument